середа, 26 червня 2019 р.

Всеосвіта



Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

План-конспект уроку фізичної культури для учнів 1 класу НУШ Тема: "Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості. Вправи для розвитку координації "


План-конспект уроку фізичної культури для учнів 1 класу НУШ Тема:" Вправи з великим м’ячем : тримання м’яча ,підкидання і ловіння його після відскоку з підлоги."


План-конспект уроку фізичної культури для учнів 1 класу НУШ Тема: Вправи для оволодіння навичками пересувань. Звіробатика. Комплекс незвичної ранкової гімнастики"



Календарно-тематичне планування з української мови 2 клас НУШ (типова освітня програма за О.Я. Савченко) за підручником Вашуленко М

Календарно-тематичне планування з українського читання 2 клас НУШ (типова освітня програма розроблена під керівництвом О.Я. Савченко) за підручником Вашуленко Оксани


Календарно-тематичне планування з інформатики 2 клас НУШ (типова освітня програма під керівництвом Савченко О.Я.) за підручником «Я досліджую світ» част.2 М.Корнієнко, С.Крамаровська, І.Зарецька


Календарно-тематичне планування з мистецтва 2 клас НУШ (типова освітня програма за О.Я. Савченко) за підручником Калініченко О.В., Аристова Л.С., І сем. 2019-2020 н. р. 32 год. ( 2 год. на тиждень)

Календарне планування інтегрованого курсу « Я досліджую світ 2 клас НУШ І семестр» (за підручником Бібік, Н. М. Бондарчук, Г. П. (Частина 1); (48 год. 3 год на тиждень) (типова освітня програма під керівництвом О.Я.Савченко)

Календарно-тематичне планування з курсу «Дизайн і технології» 2 клас НУШ (типова освітня програма під керівництвом Савченко О.Я.) за підручником «Я досліджую світ» част.2 М. Корнієнко, І сем. 2019-2020 н. р. 16 год.( 1 год. на тиждень)

Немає коментарів:

Дописати коментар